V tomto kurzu se naučíte vytvářet profesionální fotografie, které podtrhnou výsledky vaší práce.
Základem úspěchu v oborech Home Stagingu a interiérového designu je profesionální prezentace. Jakmile neumíte svoji práci dobře prezentovat, klienty nezaujmete. Pokud se naučíte vytvářet kvalitní fotografie, budete mít kvalitnější portfolio a své klienty snadněji přesvědčíte o kvalitě své práce.
22. 2. 2021
9:30 - 12:30, 13:30 - 17:00
5200
Kč
Základem úspěchu v oborech Home Stagingu a interiérového designu je profesionální prezentace. Jakmile neumíte svoji práci dobře prezentovat, klienty nezaujmete. Právě kvalitní prezentace nemovitosti rozhoduje o tom, jestli klient o ní projeví zájem. Pokud se mu nebudou líbit fotografie, nikdy se neozve a vy jej ztratíte ještě dříve, než jste jej vůbec mohli oslovit. Schopnost vytvořit kvalitní fotografie jsou klíčem k vašemu úspěchu.
Kurz je vedený profesionálním fotografem Michalem Linhartem, který vám prozradí tipy a triky ze své 30leté praxe. V rámci kurzu si pod jeho vedením osvojíte základní termíny a nastavení fotoaparátu, vyzkoušíte si fotografování interiérů a výslednou úpravu fotografií.
Kurz je svou koncepcí vhodný pro začátečníky i pro zkušenější amatérské fotografy; pro interiérové designéry i realitní makléře.
Základní názvosloví, typy fotoaparátů a objektivů. Definice interiérové fotografie a případná úskalí focení interiérů a architektury. Jak využít denní a umělé osvětlení. Kompozice aneb jak do snímku dostat vše potřebné, aniž by působil chaoticky.
Fotoaparát a jeho nastavení aneb jak zvládnout a opravdu využít základní i pokročilé funkce. Příprava scény pro různé účely prezentace (realitní fotografie, prezentace interiéru, firemní foto…). Digitální úprava fotografií, jaké počítačové programy používat a jak s nimi pracovat, jak upravit snímky pro posílání e-mailem, ukládání a archivaci. Dotknete se i tématu, jak fotit interiér na mobil.
Je vhodné si přinést vlastní fotoaparát a notebook (není podmínkou).
Zkušenosti:
Profesionální fotograf s 30letou praxí. Za dobu svého působení se jako fotograf podílel na stovkách reklamních kampaní v České republice i v zahraničí (např. Česká Pojišťovna, Nescafe, IKEA, Klenoty Aurum), vytvářel fotografie pro firemní fotobanky a různé typy prezentačních materiálů (např. ESA logistika, Eligo, Hrdlička Group, CS Cargo), spolupracoval při tvorbě řady knih, CD obalů, plakátů a dalších publikací (např. Oldřich Kulhánek, Karel Pauzer, Bratři Ebeni, Sto Zvířat) a v neposlední řadě fotografoval také pro nadaci Leontinka, Nadaci Charty 77 – Konto Bariéry a Nadační fond Kolowrátek.
Kurzy:
Fotografický kurz interiéru